مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-17پزشكي

تکمیل مرکز جامع سرطان قم نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تکمیل طرح احداث مرکز جامع سرطان قم را نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوروش دالوندی گفت: این طرح احداث مرکز جامع سرطان قم جز مصوبه های نخستین سفر رییس دولت سیزدهم به استان است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح یکی از قطب های سرطان در کشور فعال خواهد شد گفت: این طرح در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی شهید بهشتی قم با مساحت 16 هزار و 442 مترمربع در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: زیربنای مفید آن بدون احتساب موتورخانه 15 هزار و 842 مترمربع است.

دالوندی با تاکید بر اینکه این طرح مختص درمان بیماری سرطان است خاطرنشان کرد: طرح مذکور شامل 18 تخت داخلی، 35 تخت جراحی، 26 تخت بستری پیوند مغز استخوان، 12 تخت بستری مراقبت های ویژه، 35 تخت بستری شیمی درمانی، 12 تخت بستری کودکان سرطانی، هفت تخت اورژانس، 30 تخت شیمی درمانی سرپایی همچنین سه تخت ویژه بستری ید درمانی است.

وی ادامه داد: برای توسعه این طرح نیز 6 تخت بستری سرپایی حمایتی تسکینی در نظر گرفته شده، که با احتساب آن در مجموع 164 تخت خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین اضافه کرد: برای این طرح، پنج اتاق عمل در نظر گرفته شده که چهار اتاق در بخش جراحی و یک اتاق نیز در بخش پیوند مغز استخوان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز جامع سرطان قم نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل مرکز جامع سرطان قم نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است