مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-20اقتصادي

دولت یارانه جداگانه ای برای «نان»، « دارو»، «سوخت» و «آب و برق» در نظر گرفته است


معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به شارژ کالابرگ های الکترونیکی همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم (افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه) گفت که مشمولان با نصب برنامه کاربردی «شما» در موبایل خود می توانند تمامی اطلاعات دراین خصوص را ملاحظه کنند.

- دولت یارانه جداگانه ای برای نان ، دارو ، سوخت و آب و برق در نظر گرفته است معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به شارژ کالابرگ های الکترونیکی همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم (افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه) گفت که مشمولان با نصب برنامه کاربردی شما در موبایل خود می توانند تمامی اطلاعات دراین خصوص را ملاحظه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عسگریان درباره آغاز طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای سه دهک اول اظهار کرد: به دنبال حذف ارز ترجیحی در اردیبهشت ماه 1401 مبلغ یارانه به مقدار زیادی افزایش پیدا کرد و مبلغ آن از 45 هزار و 500 تومان به 300 هزار تومان رسید.

وی افزود: حذف ارز 4200 تومانی و افزایش قیمت یارانه منوط به این بود که 11 قلم اساسی تغذیه ای حاوی 2500 کالری و شامل قند و شکر، تخم مرغ، ماست، شیر، برنج، گوشت قرمز، گوشت سفید، حبوبات و روغن به سبد کالایی و سفره مردم تعلق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یارانه جداگانه ای برای «نان»، « دارو»، «سوخت» و «آب و برق» در نظر گرفته است

دولت یارانه جداگانه ای برای «نان»، « دارو»، «سوخت» و «آب و برق» در نظر گرفته است