مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-18ورزشي

درخشش ورزشکاران قشم در مسابقات بین المللی یوگا


مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از درخشش و کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران جزیره در مسابقات بین المللی یوگا خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از درخشش و کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران جزیره در مسابقات بین المللی یوگا خبر داد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: مسابقات بین المللی یوگا به صورت انلاین به میزبانی مشترک ترکیه، فرانسه و آمریکا در سه سبک آسانا، فلو و آرتیستیک برگزار شد و ورزشکارانی از سراسر دنیا در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: چهار شرکت کننده نیز از جزیره قشم در این مسابقات حضور داشتند که نتیجه تلاش آنها منجر به کسب 7 مدال در سبک های مختلف شد.

به گفته حجت الاسلام حسینی، سهیل سخاوتی راد موفق شد در هر سه سبک مدال کسب کند و در سبک فلو مدال طلا، در آرتیستیک مدال نقره و در آسانا مدال برنز گرفت.

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: ریحانه میرزاجانی سروندانی با مدال آوری در دو سبک، موفق شد در آسانا مدال نقره و در آرتیستیک مدال برنز کسب کند.

وی یادآور شد: عرشیا سخاوتی نیز در این مسابقات در سبک فلو مدال برنز را به گردن آویخت و سپهر معاونی هم موفق به کسب مدال برنز در سبک آرتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران قشم در مسابقات بین المللی یوگا

درخشش ورزشکاران قشم در مسابقات بین المللی یوگا