مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-09سياسي

موفقیت های امیدآفرین بین المللی ایران بیانگر تغییر نظم نوین جهانی است


پرتاب موشک هایپرسونیک فرا صوت ایران نشانگر قدرت بالای بازدارندگی ایران در جهان و این موفقیت های بین المللی تحقق تاکید رهبری بر تغییر نظم نوین جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان حجت الاسلام سید سعید حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه کاشان و مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به موضوع سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در 14 خرداد که ایمان و امید نرم افزار امام راحل برای تغییر کشور و جهان شد، اظهار کرد: اکنون زمان ترویج ایمان و امید برای نسل جوان از طریق تبیین موفقیت های کشور در عرصه بین المللی از جمله این موارد امیدآفرین، پرتاب موشک هایپرسونیک فراصوت جمهوری اسلامی است.

وی ساخت و پرتاب موشک هایپرسونیک فراصوت (فتاح) جمهوری اسلامی ایران با سرعت پنج هزار و 633 کیلومتر در ساعت توسط جوانان این مرز و بوم را بیانگر قدرت بالای بازدارندگی و قدرت دفاعی ایران در جهان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که فقط سه کشور آمریکا، روسیه و چین توان تولید این موشک را دارند.

حسینی با تاکید بر اعتراف آمریکایی ها که ایران با وجود موشک فراصوت نیاز به بمب هسته ای ندارد تصریح کرد: پرتاب این موشک اعجاب جهانیان به ویژه آمریکا را برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های امیدآفرین بین المللی ایران بیانگر تغییر نظم نوین جهانی است

موفقیت های امیدآفرین بین المللی ایران بیانگر تغییر نظم نوین جهانی است