مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-17سياسي

«جوزف بورل» با رییس جمهور مصر دیدار می کند


بر اساس بیانیه صادره از سوی سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا، «جوزف بورل» در سفر امروز خود به مصر با مقامات این کشور از جمله عبدالفتاح السیسی دیدار خواهد کرد.

- بر اساس بیانیه صادره از سوی سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا، جوزف بورل در سفر امروز خود به مصر با مقامات این کشور از جمله عبدالفتاح السیسی دیدار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، دفتر رسانه های سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه طی بیانیه ای اعلام کرد: جوزف بورل، نماینده عالی سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا و معاون رییس کمیسیون اروپا 17 تا 19 ژوئن 2023 به مصر سفر خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: جوزف بورل در طول سفر خود با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر دیدارهای دو جانبه و سطح بالایی خواهد داشت.

همچنین وی با سامح شکری وزیر امور خارجه، محمد زکی وزیر دفاع و فرمانده کل نیروهای مسلح، عباس کامل مدیر سرویس اطلاعات عمومی مصر، و احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه کشورهای عربی نیز دیدار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، این دیدار فرصتی برای بررسی و تقویت شراکت اتحادیه اروپا و مصر و همچنین همکاری بین اتحادیه اروپا و اتحادیه کشورهای عربی برای بحث در مورد چالش های مشترک جهانی و منطقه ای مانند مهاجرت، انرژی، مبارزه با تروریسم و امنیت غذایی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوزف بورل» با رییس جمهور مصر دیدار می کند

«جوزف بورل» با رییس جمهور مصر دیدار می کند