مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-19اجتماعي

اجرای طرح «چهارشنبه های محیط زیستی» در پایتخت؛ به زودی


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اجرای طرح چهارشنبه های محیط زیستی با محوریت پایش وضعیت محیط زیست مناطق 22 گانه در آینده ای نزدیک خبر داد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اجرای طرح چهارشنبه های محیط زیستی با محوریت پایش وضعیت محیط زیست مناطق 22 گانه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیا سادات حسینی در جلسه شورای مدیران محیط زیست با اشاره به دستورالعمل نحوه ارزیابی مناطق 22 گانه گفت: احصا و تدوین شاخص های کمی با هدف ارزیابی عملکرد محیط زیستی شهرداری تهران بر اساس شاخص های یکپارچه و کمی صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه در مجموعه معاونت خدمات شهری ومحیط زیست باورداریم تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست باید احصا و شاخص گذاری شوند، اظهارکرد: حتما شاخص گذاری ها در بازه زمانی معین سبب می شود که ما به نتایج مطلوب تری در بسیاری از موضوعات دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حسینی در پایات بر پایش مستمر وضعیت محیط زیستی مناطق تاکید کرد و گفت: طرح چهارشنبه های محیط زیستی را با محوریت پایش وضعیت محیط زیستِ مناطق 22 گانه به زودی آغاز خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «چهارشنبه های محیط زیستی» در پایتخت؛ به زودی

اجرای طرح «چهارشنبه های محیط زیستی» در پایتخت؛ به زودی