مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-01سياسي

رفع اصلی ترین چالش جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات با مولدسازی


رییس جهاد دانشگاهی استان قم از کمبود ساختمان به عنوان مانع اصلی ارائه خدمات بیش تر در جهاد دانشگاهی یاد کرد که رییس سازمان برنامه و بودجه استان قم در واکنش به این موضوع گفت: - در جلسه ای با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح شد؛ رفع اصلی ترین چالش جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات با مولدسازی ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی استان قم از کمبود ساختمان به عنوان مانع اصلی ارائه خدمات بیش تر در جهاد دانشگاهی یاد کرد که رییس سازمان برنامه و بودجه استان قم در واکنش به این موضوع گفت: این مشکل را می توان در مسیر اجرای طرح مولدسازی رفع کرد.

حسن نادری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم به همراه معاونین این سازمان عصر گذشته از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی بازدید و با دستاوردها و مطالبات این مجموعه آشنا شد.

دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان قم در جلسه ای که پس از این بازدید تشکیل شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در مباحث مختلف پژوهشی، فرهنگی، نوآوری، اشتغال و .

ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه اشتغال در حدود دو دهه قبل در قالب آینده پژوهی صورت گرفت که بسیاری از مشاغلی که امروز درحال ایجاد است در آن زمان توسط جهاد دانشگاهی کشف و شناسایی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع اصلی ترین چالش جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات با مولدسازی

رفع اصلی ترین چالش جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات با مولدسازی