مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-21سياسي

نقش اساتید بسیجی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حساس است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: نقش اساتید بسیجی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار پررنگ و حساس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان در رابطه با روز بسیج اساتید گفت: در سال 1380 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز 31 خرداد روز بسیج اساتید نام گرفت که برگرفته از روز شهادت یک عارف زمانه و شاگرد مکتب حضرت امام، شهید مصطفی چمران است که هم از نظر علمی و هم از نظر عرفانی، نظامی، اخلاقی و سیاسی یک انسان بی نظیر در انقلاب اسلامی است.

وی گفت: هدف از تشکیل بسیج اساتید، تحقّق آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقّق دانشگاه اسلامی و اشاعه تفکر بسیجی دردانشگاه ها بوده است.

جعفری افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود به مناسبت روز بسیج اساتید در سال 1401 فرمودند فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست ، پیشرفت علمی، نوآوری در ماهیت دانش و زبان آن، آمیختن آموزش با اخلاق و تربیت نفسانی، همت گماشتن به دوگانه فراگیری تازه های علمی و اجتهاد و تولید علم و وظائف دیگری از این قبیل نیز در زمره ی مسئولیت های اساتید است.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد زمینه مناسب برای تلاش های علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اساتید بسیجی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حساس است

نقش اساتید بسیجی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حساس است