مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-08سياسي

عقد تفاهم نامه سرمایه گذاری سازمان اوقاف و استانداری گلستان


تفاهم نامه همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استانداری گلستان به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،  حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با  علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار کرد.

در این دیدار تفاهم نامه همکاری در خصوص سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در برخی از پروژه های حوزه شیلات، دامداری، پرورش میگو، بسته بندی میگو ، تولید لبنیات و .

به امضاء رسید.

استاندار گلستان در این جلسه با بیان برخی از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته استان گلستان نتوانسته از دلارهای ارزان قیمت بهره ببرد و در بسیاری از مسائل زیرساختی و زیربنایی با مشکلاتی روبرو است.

زنگانه گفت: با وجود پتانسیل های بسیار بالا در استان گلستان، ظرفیت های عظیم کشاورزی، گردشگری، تجاری و اقتصادی اما سرانه درآمد مردم استان گلستان نصف میانگین کشوری است.

وی افزود: از زمان استقرار دولت سیزدهم در استان گلستان نگاه ما بر این بوده در بازه زمانی چهار ساله درآمد مردم استان را به میانگین کشوری برسانیم و این امر نیازمند عظم و تلاش شبانه روزی، جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به ویژه در صنعت کشاورزی به عنوان ظرفیت عظیم در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه سرمایه گذاری سازمان اوقاف و استانداری گلستان

عقد تفاهم نامه سرمایه گذاری سازمان اوقاف و استانداری گلستان