مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-11اجتماعي

خبرهای خوب در راه است؛ بار ترافیک چندین محله کرمانشاه روی دوش سه معبر جدید


چند معبر اصلی شاخص در حال احداث و همچنین تقاطع غیرهم سطح میدان سپاه شهر کرمانشاه با حضور نادر نوروزی شهردار کرمانشاه مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چند معبر اصلی شاخص در حال احداث و همچنین تقاطع غیرهم سطح میدان سپاه شهر کرمانشاه امروز با حضور نادر نوروزی شهردار کرمانشاه مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

بازدید خبرنگاران به همراه شهردار، ابتدا از یکی از معبرهای اصلی شهر شروع شد معبر زیباشهر به صادقیه که بطول 700 متر و عرض 15 متر، شرقشههر کرمانشاه را غرب آن وصل می کند و در حال حاضر به صورت چهار خطه و متر در حال اجراست.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: رینگ ترافیکی یعنی ایجاد مسیری در اطراف شهر با هدف کاهش بار ترافیکی قسمت مرکزی و انتقال آن به قسمت های جانبی در کلانشهرها لازم است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بخشی از این رینگ در قالب دو بلوار شهید سرابیان و شهید دایی چی اجرا شد و با اجرای این معبر ضمن کاهش بار ترافیکی میدان فردسی، سراب قنبر و شهرک صادقیه نیز از بن بست خارج می شوند.

شهردار کرمانشاه زمان افتتاح معبر را 15 مردادماه امسال اعلام کرد و افزود:  9 میلیارد تومان هزینه احداث این معبر برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب در راه است؛ بار ترافیک چندین محله کرمانشاه روی دوش سه معبر جدید

خبرهای خوب در راه است؛ بار ترافیک چندین محله کرمانشاه روی دوش سه معبر جدید