مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:152023-05-30ورزشي

انتقال حزباوی به «السد» انگیزه بازیکنان جوانان را افزایش می دهد


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، حزباوی به باشگاه السد قطر را عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا شعبانی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اتفاق های خوب برای باشگاه های سازنده، انتقال بازیکن به تیم های مطرح فوتبال است و انتقال محمد امین حزباوی به باشگاه السد قطر روندی رو به رشد برای باشگاه فولاد، فوتبال خوزستان و کشور بوده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان افزود: این انتقال از نظر روحی بر فوتبال کشورمان تأثیر مثبتی داشته و علاوه بر افزایش انگیزه نیز افق روشنی را برای بازیکنان جوانان ما ترسیم کرد و در صورت توجه صحیح به مقوله کشف استعداد و برنامه ریزی، جابه جایی هایی از این دست می تواند برای سایر بازیکنان رخ دهد.

مجموعه ما امروز خوشحال است که زحمات چندین ساله مربیان و سایر همکاران به ثمر نشسته و باعث افتخارمان است که فرزند باشگاه خود را در یکی از تیم های مطرح منطقه غرب آسیا می بینیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص شرایط انتقال این بازیکن گفت: مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد برای انجام این انتقال جوانب لازم را سنجید و با توجه به نوع قراردادی که بین باشگاه ما و السد قطر بسته شده، می توان گفت که این قرارداد بهترین انتقال بازیکن در تاریخ فوتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حزباوی به «السد» انگیزه بازیکنان جوانان را افزایش می دهد

انتقال حزباوی به «السد» انگیزه بازیکنان جوانان را افزایش می دهد