مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-20سياسي

روایت مصباحی مقدم از ناامیدی مردم در دولت روحانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم درباره فضای سیاسی و اجتماعی کشور در زمان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در زمانی برگزار شد که شرایط خوبی بر فضای عمومی کشور حاکم نبود و شرایط حکایت از نوعی ناامیدی مردم نسبت به تحول و بهبود اوضاع اقتصادی- اجتماعی مردم داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم درباره فضای سیاسی و اجتماعی کشور در زمان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: در چنین شرایطی امید و انتظار مردم روی کار آمدن دولت پرکار، فعال، کارآمد، توانا و قوی بود و آیت الله رییسی با توجه به آن شرایط، وعده هایی را داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از جمله این وعده ها می توان به مهار تورم، ساختن چهار میلیون واحد مسکونی در 4 سال، همچنین وعده پیگیری اقتصاد بدون گره زدن مسائل اقتصادی به تحریم ها اشاره کرد.

پیش بینی مهار تورم در دولت آیت الله رییسی 4 ساله بود مصباحی مقدم عنوان کرد: آیت الله رییسی و دولت وی تلاش بسیار زیادی را برای عمل به این وعده ها انجام دادند و البته تا جایی که به خاطر دارم همه وعده ها 4ساله بوده است و پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مصباحی مقدم از ناامیدی مردم در دولت روحانی

روایت مصباحی مقدم از ناامیدی مردم در دولت روحانی