مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-08اقتصادي

40 میلیاردتومان تسهیلات به فعالان صنایع دستی خراسان جنوبی اعطا شد


معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: 40 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در 4 سرفصل طی سال گذشته به صنعتگران صنایع دستی استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن علی فولادی صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی هفت هزار و 500 صنعتگر دارای مجوز داریم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان 120 رشته صنایع دستی قابلیت توسعه دارد، بیان کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی 11 مرکز آموزش صنایع دستی مستمر داریم که در هر کدام هزار تا هزار و 500 نفر در سال آموزش می بینند.

پنج بازارچه صنایع دستی در حال تکمیل شدن است فولادی با بیان اینکه 80 نمایشگاه فصلی صنایع دستی در سال گذشته داشتیم، گفت: در مجموع 19 بازارچه دائم در خراسان جنوبی فعالیت دارند و تعداد 5 بازارچه در حال تکمیل شدن است.

وی یادآور شد: در حوزه حمایت از صنعتگران در قالب اعطای تسهیلات و بسته های تعرفه ای فعالیت داریم و همچنین در زمینه بیمه تاکنون سه هزار و 500 نفر از صنعتگران صنایع دستی بیمه تأمین اجتماعی و یا بیمه روستاییان و عشایر شده اند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: 40 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در 4 سرفصل در سال گذشته به صنعتگران صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیاردتومان تسهیلات به فعالان صنایع دستی خراسان جنوبی اعطا شد

40 میلیاردتومان تسهیلات به فعالان صنایع دستی خراسان جنوبی اعطا شد