مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 00:202023-06-11اقتصادي

مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده است


استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده و با تامین اعتبار مورد نیاز فرایند پیشبرد آن در حال انجام است، گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در دیدار با شماری از نمایندگان گروه های مردمی و جهادی شهرستان ایجرود اظهار داشت: مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده و با تامین اعتبار مورد نیاز فرایند پیشبرد آن در حال انجام است.

   استاندار زنجان افزود: امیدواریم این پروژه تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

  وی به پروژه چهار بانده کردن مسیر ارتباطی زرین آباد - بیجار اشاره کرد و گفت: این طرح نیز در دست اجرا بوده و تلاش ما افزایش سرعت پیشرفت این پروژه است.

  افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در شهرستان ایجرود افتاده است، افزود: به سرانجام رسیدن پروژه های بزرگی که در این شهرستان در دست اجرا است، پیامدهای قابل توجهی در توسعه شهرستان خواهد داشت.

  استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تامین مالی شهرداری ها و دهیاری های استان از محل مالیات ارزش افزوده اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان از این محل اختصاص یافت و این موضوع موجب توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده است

مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده است