مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-19ورزشي

پرسپولیس کمترین نیاز به جذب بازیکن را دارد/صحبت از تیم ملی زوداست


کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه ها برای تقویت تیم های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.

- بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، عدم حضور باشگاه پرسپولیس در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی را عاقلانه توصیف کرد.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته که قراردادهایشان به اتمام رسیده است را اولویت مدیران این باشگاه برشمرد.

داداش زاده ضمن حمایت از عملکرد فنی پرسپولیس در فصلی که سه گانه قهرمانی را به ارمغان آوردند درباره احتمال جدایی یحیی گل محمدی و همچنین شرایط نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان سال جاری صحبت هایی را انجام داد که در پی می خوانید: بزرگنمایی بیهوده! داداش زاده شروع صحبت های خود را با انتقاد از شایعات نقل و انتقالات شروع کرد و گفت: بعضی اوقات چیزهایی را می شنوم که عمدتاً در فضای مجازی هم رواج دارد.

یک بازیکن معمولی را چنان بزرگ می کنند که اگر کسی سر از فوتبال در نیاورد احساس می کند یکی از بهترین بازیکنان دنیا وارد ایران شده است! او ادامه داد: من منکر زحمات فوتبالیست ها نمی شوم.

اتفاقاً فکر می کنم تأثیر بسیار زیادی در جامعه می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس کمترین نیاز به جذب بازیکن را دارد/صحبت از تیم ملی زوداست

پرسپولیس کمترین نیاز به جذب بازیکن را دارد/صحبت از تیم ملی زوداست