مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:552023-05-29ورزشي

وزنه برداری فارس جایگاهی استراتژیک در کشور دارد


رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه جایگاه فارس در رشته وزنه برداری، استراتژیک است، خواستار همکاری و حمایت مسئولان شیراز و فارس برای ارتقاء زیرساخت های وزنه برداری متناسب با جایگاه این استان شد.

- ایسنا/فارس رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه جایگاه فارس در رشته وزنه برداری، استراتژیک است، خواستار همکاری و حمایت مسئولان شیراز و فارس برای ارتقاء زیرساخت های وزنه برداری متناسب با جایگاه این استان شد.

انوشیروانی دوشنبه هشتم خرداد در دیدار متولیان فدراسیون وزنه برداری با فرماندار شهرستان شیراز، وضعیت و پتانسیل فارس و شیراز در این رشته ورزشی را بسیار مطلوب و شرایط امکاناتی، تجهیزاتی و زیرساخت های فیزیکی را نامطلوب توصیف کرد.

او گفت: وزنه برداری فارس برای فدراسیون دارای یک موقعیت استراتژیک است و به همین دلیل است که دائما پیگیر وضعیت این استان هستیم.

فارس با این تعداد شهرستان و همچنین آب و هوای مطلوبی که برای برگزار اردوها دارد، توانسته ملی پوشان و افتخارات زیادی را به ارمغان بیاورد، اما از زیرساخت مناسبی که در حد شایستگی های ورزشکاران این رشته باشد، برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداری فارس جایگاهی استراتژیک در کشور دارد

وزنه برداری فارس جایگاهی استراتژیک در کشور دارد