مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-20حوادث

آتش سوزی کارخانه بازیافت پسماند کرمانشاه مهار شد/ حادثه تلفات جانی نداشت


سرپرست فرمانداری کرمانشاه از اطفای حریق کارخانه بازیافت پسماند کرمانشاه خبرداد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه از اطفای حریق کارخانه بازیافت پسماند کرمانشاه خبرداد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا/ کرمانشاه، محمدرضا آمویی از اطفای حریق کارخانه بازیافت پسماند کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: ساعت 15:10 امروز حریقی در محوطه سایت بازیافت پسماند در ابتدای روستای عمه رخ داد که با هماهنگی از طریق مدیریت بحران شهرستان و اطلاع رسانی نخستین خودروی آتش نشانی در ساعت 15:24 در محل حضور پیدا کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مواد اشتعال زایی که به عنوان زباله جهت جداسازی دپو شده بود و افزایش وسعت حریق، اطفای حریق باید از چند جبهه انجام می شد.

آمویی با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده از ظرفیت 10 ایستگاه آتش نشانی استفاده شد و 17 خودروی آتش نشانی در محل حضور پیدا کردند گفت: از ظرفیت واحدهای آتش نشانی پتروشیمی، پالایشگاه و واحدهای صنعتی بزرگ اطراف کرمانشاه استفاده شد و حریق بعد از حدود دو ساعت اطفا و به مرحله ثبات رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه آتش سوزی تلفات جانی نداشت افزود: به دستگاه ها، تجهیزات و ادوات جداسازی زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی کارخانه بازیافت پسماند کرمانشاه مهار شد/ حادثه تلفات جانی نداشت

آتش سوزی کارخانه بازیافت پسماند کرمانشاه مهار شد/ حادثه تلفات جانی نداشت