مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-19اجتماعي

خدمات مشاوره ای در البرز منجر سازش 20 درصدی بین زوجین شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان طلاق در استان البرز منجر به سازش 20 درصدی در بین زوجین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست آموزشی – توجیهی مشاوران خانواده استان البرز ظهر دوشنبه به میزبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور مشاوران دارای پروانه فعالیت از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده برگزار شد.

فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز بر اهمیت فرآیند مشاوره در کنترل و کاهش طلاق تأکید کرد و گفت: طلاق موضوعی پیچیده و دردناک است که اثرات منفی زیادی برای فرد و جامعه دارد چرا که در جنبه فردی موجب افزایش احساس تنهایی و اضطراب در فرد، کاهش رضایتمندی او از زندگی، کاهش سلامت روانی و فیزیکی می شود و در بُعد اجتماعی، به کاهش نرخ باروری، کاهش تعهدات و مسئولیت های اجتماعی، کاهش تعاملات اجتماعی و شکاف در خانواده ها منجر می شود.

وی افزود: مشاوره های پیش از طلاق به عنوان یکی از روش های پیشگیرانه به افراد متقاضی طلاق کمک می کند که مشکلات خود را در مواجهه با همسر شناسایی و با کاهش تنش میان زوجین، راه حل های مناسبی برای رفع این مشکلات پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مشاوره ای در البرز منجر سازش 20 درصدی بین زوجین شد

خدمات مشاوره ای در البرز منجر سازش 20 درصدی بین زوجین شد