مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-17سياسي

نماینده خاش: «نیکبخت» برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی تجربه کافی دارد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کار را از پایین ترین رده آغاز کرده و با توجه به توانمندی هایی که دارد تا رده های بالایی ارتقا یافته است.

- نماینده خاش: نیکبخت برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی تجربه کافی دارد یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کار را از پایین ترین رده آغاز کرده و با توجه به توانمندی هایی که دارد تا رده های بالایی ارتقا یافته است.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به معرفی محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، بیان کرد: از رییس جمهور بابت انتخاب و معرفی آقای محمد علی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس تشکر می کنیم.

ایشان فردی توانمند بوده و از تجربه لازم برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برخوردار است.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوار هستیم با توجه به سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی، صحن مجلس نیز به ایشان رای دهد تا ان شاءالله برای اولین بار از استان سیستان و بلوچستان در دوران بعد از انقلاب اسلامی یک وزیر در کابینه دولت داشته باشیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده از وزیر پیشنهادی شناخت کاملی دارم و معتقدم که ایشان در مدیریت وزارت جهاد کشاورزی موفق خواهد شد چراکه کار را از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خاش: «نیکبخت» برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی تجربه کافی دارد

نماینده خاش: «نیکبخت» برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی تجربه کافی دارد