مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:322023-05-28سياسي

نماینده ولی فقیه در مازندران: حل مشکلات نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی از روحیه انقلابی خالی شوند هیچ کاری از آنها برنمی آید، گفت: ما نیاز به روحیه جهادی و انقلابی داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در مراسم مراسم تکریم حجت الاسلام بشیر عالیشاه و معارفه میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به تقدیم 10هزار و 400 شهید مازندران، جانبازان و آزادگان، اظهار کرد: در رده های بعدی یکی از مصادیق روشن جهاد، خدمتی است که به مردم ارائه می شود، گره گشایی، غم زدایی، سرورافزایی و غیره جهاد در راه خداست.

وی افزود: فردی که مسؤول شد باید به خواب سبک قناعت کند، باید با نوم یا خواب سنگین خداحافظی کند؛ حجت الاسلام بشیر عالیشاه نیز در مدت سه سال اخیر اینگونه بود و تلاش شبانه روزی، خضوع و تواضع داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی از روحیه انقلابی خالی شوند هیچ کاری از آنها برنمی آید، گفت: ما نیاز به روحیه جهادی و انقلابی داریم، خداوند برخی از وقت ها به خدماتی که برای خود هیچ ندیدی و حسابی باز نکردی، نمره می دهد.

وی خواستار دغدغه مندی مدیرکل جدید این نهاد شد و عنوان کرد: کوتاهی به معیشت و فرهنگ مددجویان جایز نیست، خدا این قشر را دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازندران: حل مشکلات نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد

نماینده ولی فقیه در مازندران: حل مشکلات نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد