مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-19حوادث

نقص فنی علت لغو پرواز کرمان-تهران بود


مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پرواز ساعت 9:30 دقیقه صبح دوشنبه که می بایست از کرمان به مقصد تهران پرواز کند، بدون اطلاع رسانی به مسافران، - لغو و موجب سرگردانی مسافران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جزینی زاده، علت لغو پرواز صبح دوشنبه شرکت هواپیمایی آتا از شهر کرمان به تهران را نقص فنی اعلام کرد و گفت: به محض اطلاع یافتن از نقص فنی و لغو پرواز مذکور، بلافاصله پیگیری ها با سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد، تا پرواز جایگزین برای مسافران این پرواز انجام شود.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان ا ظهار داشت: پرواز هواپیمایی آتا دیشب از تهران وارد کرمان شد و قرار بود امروز به تهران پرواز کند، اما به علت نقص فنی، این پرواز لغو گردید.

او درباره علت اطلاع رسانی نشدن لغو پرواز به مسافران اظهار داشت: گویا شرکت هواپیمایی آتا لغو پرواز را به تعدادی از مسافران اطلاع رسانی کرده بود، اما برخی از مسافران از این این پرواز لغو مطلع نشده و در نتیجه بی خبر مانده و به فرودگاه کرمان آمده بودند.

وی در پیان اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته، تعدادی از مسافران مذکور با پرواز ساعت 10:45 راهی فرودگاه تهران شدند و مابقی مسافران نیز با سایر پروازهای شب به تهران عزیمت می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی علت لغو پرواز کرمان-تهران بود

نقص فنی علت لغو پرواز کرمان-تهران بود