مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-14سياسي

دستور رسیدگی به درخواست های 250 البرزی صادر شد


مسئولان قضایی دیوان عدالت اداری دستور رسیدگی به درخواست های 250 نفر از مردم استان البرز را صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئولان قضایی دیوان عدالت اداری عصر چهارشنبه دستور رسیدگی به درخواست های 250 نفر از مردم استان البرز را صادر کردند مسئولان قضایی دیوان عدالت اداری همراه با معاونان در جریان سفر به استان البرز، با 250 نفر از مراجعان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

رییس دیوان عدالت اداری همراه معاونان قضایی دیوان در جلسه ملاقات مردمی به بررسی مشکلات و روند رسیدگی به پرونده ها پرداختند و با شنیدن درخواست های مردمی، دستورات لازم در خصوص پرونده های قضایی ملاقات شوندگان را صادر کردند و نتیجه اولیه رسیدگی به درخواست های مراجعان طی 2 هفته به آنان، اعلام می شود.

تبدیل وضعیت استخدامی، اعتراض به آرای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری، اعتراض به آرای کمیسیون ماده 100، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، درخواست اعمال ماده 79 قانون دیوان و تسریع در اجرای رأی از عمده مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این دیدار با تشکر از مجموعه قضایی استان البرز، ابراز امیدواری کرد تا با تداوم جلسات ملاقات های مردمی برای رفع مشکلات شهروندان گام های مثبت بیشتری برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رسیدگی به درخواست های 250 البرزی صادر شد

دستور رسیدگی به درخواست های 250 البرزی صادر شد