مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-09اجتماعي

هر سال 50 کودک در شیرخوارگاه خراسان جنوبی پذیرش می شوند


تعداد کودکان پذیرش شده در شیرخوارگاه استان در هرسال حدودا 50 کودک بوده و تعداد کودکان قابل واگذاری در هر سال به طور میانگین 20 تا 40 کودک است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تعداد کودکان پذیرش شده در شیرخوارگاه استان در هرسال حدودا 50 کودک بوده و تعداد کودکان قابل واگذاری در هر سال به طور میانگین 20 تا 40 کودک است.

حسن شرفی در خصوص روند سرپرستی کودکان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فرایند واگذاری سرپرستی کودکان و نوجوانان برابر دستورالعمل های مربوطه علاوه بر کودکان سالم، سرپرستی کودکان و یا نوجوانان نیازمند پیگیری درمان و یا دارای معلولیت و یا کودکان بالاتر از پنج سال که جزو کودکان با نیاز ویژه و شرایط خاص محسوب می شوند نیز شده که در صورت وجود متقاضی، خارج از نوبت به خانواده های فرزند پذیر واگذار می شوند.

وی افزود: کودکان مبتلا به بیماری های کلیوی نیازمند دیالیز، تالاسمی ماژور، هموفیلی، نارسایی ریوی، نارسایی قلبی، سیروز کبدی، مشکلات اسکلتی و عضلانی شدید که نیازمند پیگیری درمان هستند جزء کودکان باشرایط خاص محسوب می شوند.

شرفی بیان کرد: در سال 1401 تعداد 26 کودک(چهار کودک بالای 5 سال و 21 کودک زیر 5 سال) به خانواده جایگزین غیر خویشاوند واگذار شده که از این تعداد 15 کودک به صورت امین موقت و 11 کودک به صورت فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سال 50 کودک در شیرخوارگاه خراسان جنوبی پذیرش می شوند

هر سال 50 کودک در شیرخوارگاه خراسان جنوبی پذیرش می شوند