مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-31اجتماعي

گردهمایی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) کربلا در قم


گردهمایی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) با حضور دوستداران اهل بیت(ع)، خیرین و مسئولین استانی و ملی در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا حافظی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای عملیات های پایانی صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی گفت: به همین مناسبت مراسمی روز جمعه 12خرداد از ساعت 17 در مسجد مقدس جمکران با عنوان گردهمایی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) با حضور حداکثری دوستداران اهل بیت(ع)، خیرین و مسئولین استانی در قم برگزار می شود.

حافظی افزود: طرح جامع توسعه حرم های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کربلا و همچنین فضای بین الحرمین در سه صحن اصلی امام حسین(ع)، صحن حضرت زینب(س) و صحن صاحب الزمان (عج) طراحی شده است.

این طرح بزرگ به مساحت 38 هکتار در چهار مرحله و طی 25 سال در دست ساخت و اجرا است.

وی ادامه داد: فاز نخست این طرح، ساخت صحن حضرت زینب(س) بوده که از سال 94 در دستور کار قرار گرفته است و به امید خدا درسال 1403 مورد استفاده زائرین قرار می گیرد.

این طرح در محل اصلی واقعه عاشورا در ضلع جنوب غربی حرم مطهر امام حسین(ع) از باب الراس و باب القبله تا تل زینبیه و خیمگاه و به مساحت 5 هکتار و زیربنای 168هزار متر مربع با هدف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) کربلا در قم

گردهمایی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) کربلا در قم