مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-14اجتماعي

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان فنی وحرفه ای و دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان خبر داد.

- شهرام ملایی هزاروندی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار کرد: از مفاد این تفاهم نامه می توان به انجام تمهیدات لازم برای استقرار کارگاه های مهارت آموزی در محل سراها و مجتمع های مسکونی دانشجویی تحت عنوان سرای مهارت آموزی با بهره گیری از ظرفیت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: استفاده از ظرفیت های مهارتی فنی و حرفه ای برای توانمندسازی حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، بهره مندی دانشجویان از طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار و حمایت مادی و معنوی از مسابقات ملی و آزاد مهارت نیز از تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عنوان کرد: استقرار کارگاه های مهارت آموزی در محل خوابگاه ها و مجتمع های اسکان دانشجویی تحت عنوان سرای مهارت آموزی، تمدید مجوز و پشتیبانی فنی و تخصصی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، همکاری با دانشگاه در راستای بهره برداری دانشجویان از طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار و صدور گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان فنی وحرفه ای و دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان فنی وحرفه ای و دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان