مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-05اقتصادي

گام بلند کرمانشاه برای جذب گردشگران عراقی


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، از افزایش مناسبات گردشگری این استان با اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: بازارچه و نمایشگاه های صنایع دستی به صورت فصلی در اقلیم در راستای ایجاد فرصت برای فروش و بازاریابی صنایع دستی استان برپا خواهد شد.

- داریوش فرمانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ، اظهار کرد: اولین نشست استانداران اقلیم کردستان عراق (سلیمانیه، اربیل، حلبچه، دهوک و رییس اداره گرمیان) با استانداران هم مرز جمهوری اسلامی (آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه) در شهر ارومیه برگزار شد.

وی گفت: موضوعات مهمی از جمله بحث گردشگری در این نشست بررسی شد که مورد تأکید استاندار کرمانشاه و استانداران اقلیم بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای این نشست، اضافه کرد: توافق در راستای برگزاری بازارچه و نمایشگاه های صنایع دستی به صورت فصلی در اقلیم کردستان عراق از جمله این دستاوردها بود که فرصت خوبی برای فروش و بازاریابی صنایع دستی استان فراهم می کند.

وی برگزاری نشست های تخصصی بین آرژانس های مسافرتی و گردشگری اقلیم و کرمانشاه را در قالب دیگر توافقات استانداران در این نشست عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند کرمانشاه برای جذب گردشگران عراقی

گام بلند کرمانشاه برای جذب گردشگران عراقی