مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-02اجتماعي

طرح ملی «یاریگران زندگی» در روستاهای سمنان اجرا شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خواستار اجرای طرح ملی «یاریگران زندگی» در روستاهای زیرپوشش کتابخانه های سیار در این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر معینیان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، دیدار و در زمینه آموزش و ارتقای سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان و کاهش آسیب های اجتماعی و اجرای طرح ملی یاریگران زندگی در روستاهای زیرپوشش کتابخانه های سیار گفت وگو کرد.

معینیان در این دیدار ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به واسطه اجرای فعالیت های فرهنگی و تربیتی پیرامون موضوعات و مسائل مهم در زمینه مقابله با عرضه مواد مخدر و آگاهی بخشی مخاطبان کودک و نوجوان در مورد پیشگیری از اعتیاد و توانمندسازی آن ها در حوزه مهارت های زندگی با رویکرد پیشگیرانه اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت های هر استان، مجمع خیران یاریگران زندگی تشکیل شده تا بتوانیم قدرتمند و مطالبه گرانه به نیاز این حوزه کمک کنیم.

وی افزود: یاریگران زندگی طرحی برای پیشگیری از اعتیاد با رویکرد همگرایی اجتماعی است و تلاش می کند به باورمندی افراد توجه ویژه داشته باشد و در قالب این طرح در 34 روستای معین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «یاریگران زندگی» در روستاهای سمنان اجرا شود

طرح ملی «یاریگران زندگی» در روستاهای سمنان اجرا شود