مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-19اقتصادي

بازگرداندن 52 سوله مدیریت بحران تهران به کارکرد اصلی


سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری طی یک جلسه 7 ساعته با انعقاد توافق نامه ای به منظور بازگرداندان 52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به مدیریت بحران تهران و نیز افزایش سرانه ورزش بانوان با توافق رسیدند.

- سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری طی یک جلسه 7 ساعته با انعقاد توافق نامه ای به منظور بازگرداندان 52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به مدیریت بحران تهران و نیز افزایش سرانه ورزش بانوان با توافق رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری رییس سازمان مدیریت بحران تهران با اعلام این خبر گفت: در یک نشست صمیمانه به همراه حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، موفق شدیم یک توافق 14 بندی در چهار سرفصل در خصوص واگذاری پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران مناطق شهرداری تهران که سالهاست در اختیار سازمان ورزش بود و از محیط آن برای ورزش بانوان استفاده می شد، توافق جدیدی صورت گرفت.

وی افزود: بر مبنای توافق صورت گرفته علاوه بر این که ورزش بانوان نه تنها حذف نشده و آسیب نمی بیند، بلکه ارتقا هم پیدا کند و در ضمن ما بتوانیم از ظرفیت این پایگاه ها برای تامین سرانه های مدیریت بحران شهر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن 52 سوله مدیریت بحران تهران به کارکرد اصلی

بازگرداندن 52 سوله مدیریت بحران تهران به کارکرد اصلی