مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-02فناوري

توسعه شبکه فیبر نوری در خراسان جنوبی تا پایان سال 1403


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده با اجرای 273 کیلومتر فیبر نوری، 35 روستای دیگر استان با بیش از 3300 خانوار، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده با اجرای 273 کیلومتر فیبر نوری، 35 روستای دیگر استان با بیش از 3300 خانوار، تا پایان سال 1403 به شبکه فیبر نوری متصل می شوند.

مصطفی بهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با ارتقاء سایت روستای فخران، 170 خانوار روستایی دیگر استان از شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه های توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاهای استان، سایت تلفن همراه روستای فخران زیرکوه که از نوع همراه اول است، به تکنولوژی نسل 4 همراه مجهز و پوشش اینترنت پرسرعت همراه در این روستا برقرار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: با ارتقاء این سایت، امکان دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، برای اهالی شریف این روستا برقرار شده است.

بهی ادامه داد: اعتبار این پروژه به میزان 22 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و توسط همراه اول اجرایی شده و روستای فخران، از روستاهای کوهستانی شهرستان زیرکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه فیبر نوری در خراسان جنوبی تا پایان سال 1403

توسعه شبکه فیبر نوری در خراسان جنوبی تا پایان سال 1403