مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-21سياسي

فعالیت های فرهنگی مذهبی نسل جدید هجمه های دشمنان را خنثی می کند


خنثی کردن هجمه های دشمنان به فرموده مقام معظم رهبری در گرو انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام حجت الاسلام محمد علی نجفی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن حضور سازمان تبلیغات اسلامی در تمام عرصه های اجتماعی و فرهنگی ارزش فزاینده ای پیدا کرده و این حضور تاثیر بسزایی در خنثی سازی این هجمه ها دارد.

وی با بیان اینکه ورود شرکت های اقتصادی برای استان برکات فراوانی دارد، افزود: امسال با رایزنی های صورت گرفته بالغ بر سه شرکت تجاری در فضاسازی اربعین فعالیت خواهند داشت و با حضور این شرکت ها فعالیت های سمعی و بصری در رابطه با برنامه های فرهنگی سه برابر سال گذشته خواهد بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان گفت: در اربعین سال گذشته حدود 500 مبلغ خواهر و برادر بومی و غیر بومی فعالیت داشتند که امسال با اضافه کردن مبلغین خصوصی و آموزش دیده این رقم افزایش پیدا می کند.

حجت السلام نجفی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تنها تعداد 50 نفر نیرو را در سطح کل استان دارد که با وجود منابع مالی محدود توانسته اقدامات فرهنگی خوبی در راستای مقابله با هجمه های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی مذهبی نسل جدید هجمه های دشمنان را خنثی می کند

فعالیت های فرهنگی مذهبی نسل جدید هجمه های دشمنان را خنثی می کند