مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-14سياسي

ارتفاعات کوسالان از گروهک های تروریستی پاک سازی شد


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد در قالب رزمایش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه کردستان از وجود عناصر وابسته به گروهک های ضد انقلاب پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسن از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمدتقی اوصانلو در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه در منطقه کوسالان سروآباد اظهار کرد: با تلاش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت المقدس این منطقه پاکسازی شده و باقی مانده این افراد که خود را مخفی کرده اند در حال پاکسازی هستند و این پاکسازی تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه چندسالی بود افراد وابسته به گروهک های ضدانقلاب در این منطقه موجب آزار و اذیت مردم شده بودند، افزود: افراد وابسته به گروهک های ضدانقلاب این مناطق را که دارای طبیعتی بکر و مستعد برای دامداری است و برای مردم ارزشی حیاتی دارد را جولانگاه خود کرده و باعث شده بودند مردم احساس امنیت نداشته باشند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا ادامه داد: دام هایی که برای مردم درآمدزا بودند و بسیاری از مردم معیشت خود را از طریق دامداری تأمین می کرد، دیگر در منطقه کوسالان نمود سابق را نداشت و مردم از این مسئله متضرر شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاعات کوسالان از گروهک های تروریستی پاک سازی شد

ارتفاعات کوسالان از گروهک های تروریستی پاک سازی شد