مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-12ورزشي

الگوسازی در برنامه های فرهنگی هدف راه اندازی دهکده مقاومت است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین اهداف ایجاد دهکده مقاومت بسیج را الگوسازی در بخش های فرهنگی، ورزشی و تفریحی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی عصر دوشنبه در آیین بازدید از بخش های مختلف دهکده مقاومت سپاه روح الله اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اجتماعی و به برکت کنگره شهدای استان مرکزی دهکده مقاومت بسیج در استان راه اندازی شده که عمومی مردم استان می توانند از این ظرفیت بهره ببرند و باید از ظرفیت تابستان برای رونق این مجموعه استفاده کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از ظرفیت های ایجاد شده در دهکده مقاومت گفت: خوشبختانه با ابتکار عملی که در مدیریت دهکده مقاومت اتفاق افتاده و با راه اندازی امکانات جدید از جمله سالن چند منظوره فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، باشگاه پینت بال، پیست موتورسواری، پیست کراس، باغ پرندگان، شهربازی، باشگاه تیراندازی اهداف پروازی و سایر قسمت های متنوع دیگر شاهد استقبال مردم و قشر جوان هستیم و این نشان از این دارد اگر در فعالیت های فرهنگی ابتکار و خلاقیت ایجاد شود می توان جذابیت بیشتری ایجاد کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف ایجاد دهکده مقاومت بسیج الگوسازی است و همانگونه که بسیج در بسیاری از حوزه ها الگو ارائه داده در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی در برنامه های فرهنگی هدف راه اندازی دهکده مقاومت است

الگوسازی در برنامه های فرهنگی هدف راه اندازی دهکده مقاومت است