مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-28دانش

اخذ مجوز 3رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از اخذ مجوز سه شته تحصیلی جدید کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم کوخایی زاده ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه های استان اظهار کرد: با موافقت شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز یک رشته تحصیلی در مقطع دکترب تخصصی و دو رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شد.

وی در خصوص فرآیند اخذ مجوز این سه رشته تحصیلی اظهار داشت: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در آخرین جلسه خود با پذیرش دانشجو توسط دانشگاه ایلام و در سه رشته تحصیلی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد برای مهرماه 1402 موافقت به عمل آورد.

وی ادامه داد: مجوز دکتری تخصصی مهندسی شیمی، کارشناسی ارشد حسابداری و کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای گرایش مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا برای دانشگاه ایلام صادر شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اضافه کرد: پس از پی گیری های مستمر در طول یکسال گذشته بالاخره موفق به اخذ رشته های مذکور برای دانشگاه ایلام شدیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با توجه به نیاز دانشجویان، رشته های جدید را در دانشگاه راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز 3رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام

اخذ مجوز 3رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام