مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-04فرهنگي

شهردار تهران و وزیر ارشاد پای کار ساماندهی محدوده تئاترشهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراوداتی بین شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ساماندهی محدوده تئاتر شهر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی با اشاره به دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای ساماندهی محوطه تئاتر شهر، اظهار کرد: بنده نیز از بیش از یک سال گذشته پیگیر طرح ساماندهی بوده ام.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در جریان هستم که مراوداتی بین شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و مقدمات آن فراهم شده که یکی از مراحل مهم کار، ساماندهی دست فروشان بوستان دانشجو و محوطه تئاتر شهر است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه ها همکاران ما در شهرداری منطقه 11 و نهادهای همکار در شهرداری این است که دستگاه های مربوطه همچون فرماندهی نیروی انتظامی و قوه قضاییه حمایت های ویژه ای برای ساماندهی دست فروشان تئاتر شهر داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از طرفی به دنبال این هستیم که دست فروشانی که در این محل کسب درآمد می کنند، دچار آسیب نشوند و از طرفی دیگر نیز مقاومت ها و موج های رسانه ای ناشی از این درگیری ها دغدغه هایی هستند که با آن مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران و وزیر ارشاد پای کار ساماندهی محدوده تئاترشهر

شهردار تهران و وزیر ارشاد پای کار ساماندهی محدوده تئاترشهر