مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-14فرهنگي

گرگان میزبان دو رویداد مهم موسیقی و سرود کشور


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی و مرحله منطقه ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور به میزبانی گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی و مرحله منطقه ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور به میزبانی گرگان خبر داد.

محمد رعیت صبح امروز چهارشنبه 24 خردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا از برگزاری دو رویداد مهم موسیقی به میزبانی گرگان در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شهرستان گرگان از 9 تا 13 تیرماه 1402 میزبانی دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشنواره فوق از سری برنامه های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام است که میزبانی آن در جلسه شورای سیاستگذاری به استان گلستان واگذار شده است، ادامه داد: پیش بینی می شود در این رویداد مهم حدود 300 دانش آموز هنرمند شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه شرکت کنندگان در قالب 20 گروه صحنه ای و میدانی و گروه هایی از استان گلستان طبقه بندی شده اند، افزود: این دوره از جشنواره به همت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام و با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگان میزبان دو رویداد مهم موسیقی و سرود کشور

گرگان میزبان دو رویداد مهم موسیقی و سرود کشور