مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-10بين الملل

اسدالله اسدی با وزیر امور خارجه دیدار کرد


اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی که حدود سه هفته پیش در جریان تبادل زندانیان بین ایران و بلژیک از زندان آزاد شد، با حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

- اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی که حدود سه هفته پیش در جریان تبادل زندانیان بین ایران و بلژیک از زندان آزاد شد، با حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت امور خارجه، اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان که پس از تحمل حدود پنج سال بازداشت و زندانی شدن غیرقانونی ابتدا در آلمان و سپس بلژیک، اخیرا آزاد و به میهن اسلامی بازگشته است، عصر امروز در وزارت امور خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از مدیران و دیپلماتهای دستگاه دیپلماسی کشور قرار گرفت.

حسین امیرعبداللهیان ضمن خوشامدگویی، بازگشت سرافرازانه و مسرت بخش این دیپلمات کشورمان به میهن اسلامی را به ایشان، همسر، فرزندان و خانواده او و نیز جمع همکاران وزارت امور خارجه تبریک گفت.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از استقامت ستودنی اسدالله اسدی در طول مدت طولانی بازداشت غیرقانونی و طاقت فرسا در زندانهای بلژیک و صبوری و سلوک عزتمندانه وی برای تأمین منافع ملی و پاسداری از عزت و اقتدار کشور و ملت بزرگ ایران، خطاب به آقای اسدی گفت: دولت، دستگاه دیپلماسی و قوه قضاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدالله اسدی با وزیر امور خارجه دیدار کرد

اسدالله اسدی با وزیر امور خارجه دیدار کرد