مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-11دانش

درخواست وزیر علوم از مشاورانش برای نقش نظارتی فعال


مشاوران نقش نظارتی فعالی در همه موارد مرتبط با آموزش عالی اعم از حوزه ستاد و دانشگاه ها و پژوهشگاه ها داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، نشست هم اندیشی محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با مشاوران حوزه ستادی با هدف انسجام و یکپارچگی در ارائه خدمات مشورتی به وزیر علوم برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی خیرالدین مشاور عالی وزیر علوم، هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد انسجام و یکپارچگی در ارائه خدمات مشورتی به وزیر علوم در حوزه های مختلف بیان کرد.

زلفی گل وزیر علوم نیز ضمن تأکید بر نقش و جایگاه مهم مشاوران در پیشبرد اهداف آموزش عالی، انتظارات خود از مشاوران را بیان کرد.

وی گفت: مشاوران چشم بینای وزیر هستند و از آنان انتظار می رود ضمن ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی به بخش های مختلف حوزه ستاد، موارد مهم در برنامه ها و اقدامات را که نیازمند اصلاح است در اسرع وقت به وزیر اطلاع دهند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود مشاوران نقش نظارتی فعالی در همه موارد مرتبط با آموزش عالی اعم از حوزه ستاد و دانشگاه ها و پژوهشگاه ها داشته باشند.

وزیر علوم همچنین افزود: از مشاوران انتظار می رود نسبت به رصدکردن کمیت و کیفیت تحقق برنامه های ارائه شده وزیر علوم به مجلس اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر علوم از مشاورانش برای نقش نظارتی فعال

درخواست وزیر علوم از مشاورانش برای نقش نظارتی فعال