مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-30حوادث

نزاع دسته جمعی در محمد شهر به قتل مرد 39 ساله انجامید


سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: در اثر وقوع درگیری در یکی از شهرک های مسکونی منطقه محمدشهر کرج، یک شهروند 39 ساله به قتل رسید.

- سرهنگ حکمت الله شجاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های مسکونی محله ولدآباد محمدشهر کرج به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که عده ای از اوباش منطقه به دلیل اختلاف شخصی با یکی از اهالی به داخل شهرک یورش برده و با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی می کردند که نگهبان شهرک به محض اعتراض مورد ضرب و شتم این اوباش قرار گرفته است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه نگهبان محله به دلیل وارد آمدن ضربه به سرش دچار تشنج شده و پس از چند روز از دست می دهد، گفت: بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان نزاع دسته جمعی و قاتل متوفی آغاز و در این زمینه 6 نفر دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات پلیسی قاتل که یک جوان 21 ساله بود شناسایی و به صراحت به انجام قتل بر اثر وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع دسته جمعی در محمد شهر به قتل مرد 39 ساله انجامید

نزاع دسته جمعی در محمد شهر به قتل مرد 39 ساله انجامید