مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-02سياسي

عرفان امام خمینی(ره) برگرفته از عرفان ناب الهی بود


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان اینکه عرفان امام خمینی(ره) یک عرفان ناب الهی بود، گفت: برای ایشان توجه به حقوق مردم بسیار اهمیت داشت.

- ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان اینکه عرفان امام خمینی(ره) یک عرفان ناب الهی بود، گفت: برای ایشان توجه به حقوق مردم بسیار اهمیت داشت.

حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود، دوازدهم خرداد ماه در کرسی علمی، ترویجی مؤلفه های اثرگذار عرفانی امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی ایران که در دانشگاه لرستان برگزار شد، عرفان حضرت امام خمینی(ره) را یک عرفان ناب الهی دانست و اظهار کرد: برای حضرت امام(ره) توجه به حقوق مردم بسیار اهمیت داشت.

وی افزود: رعایت حقوق دیگران و رعایت حقوق خانواده از سوی حضرت امام خمینی(ره) به حدی بود که نماز شب خواندن حضرت امام(ره) حتی یک بار هم برای سایر اعضای خانواده مزاحمتی ایجاد نکرد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان با بیان اینکه شخصیت حضرت امام(ره) یک شخصیت بسیار اهل نظم و انضباط و ریزبین و دقیق بود، اضافه کرد: حضرت امام(ره) وقتی در نجف اشرف هم حضور داشتند مرجع و پناهگاه مردم بودند و همواره به مردم یاری می رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرفان امام خمینی(ره) برگرفته از عرفان ناب الهی بود

عرفان امام خمینی(ره) برگرفته از عرفان ناب الهی بود