مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-01اقتصادي

پخت وعرضه فوق العاده نان در26 واحد کشیک نانوایی اردبیل


طبق برنامه ریزی های انجام یافته پخت وعرضه فوق العاده و خارج از سهمیه روزانه نان در 26 واحد کشیک نانوایی انجام شده و تا حوالی ساعت 21 شب ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی عصر امروز در جلسه قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان اردبیل اظهار کرد: بر اساس تصمیمات قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان از عصر امروز 11 خرداد لغایت 31 خردادماه با تعیین 26 واحد کشیک نانوایی شهری مندرج در درگاه الکترونیکی فرمانداری اردبیل و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان، پخت وعرضه فوق العاده و خارج از سهمیه روزانه نان انجام و تا حوالی ساعت 21 شب ادامه خواهد داشت.

  وی افزود: روزانه 88 کیسه آرد به میزان سه هزار و 520 کیلوگرم در اختیار این واحدهای نانوایی کشیک قرار خواهد گرفت.

تعطیلی نانوایی ها در روزهای جمعه ممنوع است فرماندار اردبیل با اشاره به لزوم استقرار ناظر در نانوایی های بیان کرد: هم چنین برنامه ریزی لازم جهت تعیین و استقرار ناظر در نانوایی های دارای سهمیه آرد قابل توجه، انجام شده و از اول خردادماه در حال اجرا است.

اعتماد اعجازی گفت: ممنوعیت تعطیلی نانوایان در روزهای جمعه تا پایان شهریورماه، ساماندهی و توزیع سیستمی و عادلانه خمیرمایه درب مغازه نانوایی ها و برگزاری دوره های آموزشی- توجیهی نانوایان درخصوص چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت وعرضه فوق العاده نان در26 واحد کشیک نانوایی اردبیل

پخت وعرضه فوق العاده نان در26 واحد کشیک نانوایی اردبیل