مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-07سياسي

رییس اتاق بازرگانی ایران چه زمانی مشخص می شود؟


رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران می گوید که تنها چند گام تا نهایی شدن فرایند انتخابات اتاق بازرگانی و تعیین رییس و اعضای هیائ رییسه باقی مانده است.

- رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران می گوید که تنها چند گام تا نهایی شدن فرایند انتخابات اتاق بازرگانی و تعیین رییس و اعضای هیائ رییسه باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین میر محمد صادقی درباره آخرین وضعیت انتخابات در اتاق های بازرگانی سراسر کشور، توضیح داد: خوشبختانه انتخابات در اکثر قریب به اتفاق اتاق های بازرگانی سراسر کشور تایید شد و با برگزاری جلسه هیات نمایندگان، رییس و اعضای هیات رییسه این اتاق ها نیز مشخص شدند.

تنها اتاقی که هنوز تکلیفش مشخص نیست اتاق بازرگانی آبادان است.

او درباره اتاق آبادان تصریح کرد: با توجه به فرایند نظارتی انجام شده، انتخابات اتاق آبادان ابطال شد و ما برنامه ریزی کردیم تا بار دیگر فرایند انتخابات در دستور کار قرار گیرد.

در آخرین تحول، حدود 30 نفر نامزد در بخش های مختلف اتاق بازرگانی آبادان نامزد شده اند اما یک مشکلی وجود داشت آن هم اینکه در بخش معدن تنها یک نامزد داشتیم که از نظر قانون انتخابات درست نیست و پیگیری هایی انجام شد تا در این بخش نیز حداقل دو برابر ظرفیت موجود، نامزد ثبت نام کرده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی ایران چه زمانی مشخص می شود؟

رییس اتاق بازرگانی ایران چه زمانی مشخص می شود؟