مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-21سياسي

نشست تخصصی حفاظت از پرندگان در اراک برگزار شد


نشست تخصصی حفاظت از پرندگان با حضور پرنده شناسان شاخص کشور در محل شرکت معدنی املاح ایران در اراک برگزار شد و موضوعات مرتبط با حفاظت از پرندگان مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفت.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛ هفته محیط زیست فرصت مغتنمی است برای طرح موضوعات مرتبط با حفاظت از حیات وحش، در همین راستا نشست تخصصی حفاظت از پرندگان با حضور پرنده شناسان شاخص کشور در محل شرکت معدنی املاح ایران در اراک برگزار شد و موضوعات مرتبط با حفاظت از پرندگان مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفت.

 طی این نشست تخصصی که با حمایت شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد، متخصصین حوزه پرندگان سه استان گیلان، خوزستان، مرکزی ضمن بازدید از روند فعالیت شرکت معدنی املاح ایران در معدن میقان و مشاهده مستقیم فعالیت های حفاظتی این شرکت در راستای ایجاد فضایی امن جهت زیست پرندگان، پیرامون موضوعات مهم ذیل سرفصل حفاظت از پرندگان کشور بحث و تبادل نظر کردند.

رضوانی فرد مدیر مجتمع تولیدی اراک شرکت معدنی املاح در این نشست گفت: شرکت معدنی املاح ایران همواره با در نظر گرفتن ویژگی های زیست محیطی و اکوسیستم تالاب کویری میقان در راستای به حداقل رساندن تغییرات زیست محیطی حاصل از فعالیت های معدنی، اقدامات ارزشمندی با استفاده از نظر کارشناسان امر انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی حفاظت از پرندگان در اراک برگزار شد

نشست تخصصی حفاظت از پرندگان در اراک برگزار شد