مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-18فرهنگي

مخاطبان رادیو صبا چهارمین کتاب را گویندگی کردند


تیم گویندگی صباگو که منتخبان مراحل مختلف چالش گویندگی و اجرای صباگو هستند چهارمین کتاب را در رادیو صبا گویندگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: این ویژه برنامه با روایت کتاب خسی در میقات چهارمین کتابی است، که به گویندگی مخاطبان رادیو صبا (برگزیدگان چالش صباگو) روی آنتن می رود.

برنامه القصه با تولید کتاب های صوتی به گویندگی برگزیدگان چالش صباگو به گرامیداشت ایام مختلف پرداخته است، کتاب های صوتی سقای آب و ادب ، به سفارش مادرم و ستاره ها چیدنی نیستند تا کنون توسط این گروه صوتی شده است.

عزتی درباره این گروه گویندگی گفت: تیم گویندگی صباگو که منتخبان مراحل مختلف چالش گویندگی و اجرای صباگو هستند، اکنون بعد از گذشت حدود یک سال و نیم با گذراندن دوره های مختلف آموزشی و تجربه خوانش کتاب های صوتی مختلف می توان گفت گویندگان قابلی شده اند.

تهیه کننده القصه افزود: از مهم ترین ویژگی های این افراد که عامل موفقیت آنها بوده است عشق و علاقه به گویندگی است، که موفق شده اند این مسیر را طی کنند و این علاقه و انرژی در خوانش کتاب هم به خوبی نمایان است.

عزتی درباره کار با این گروه گویندگی بیان کرد: در ابتدای دوره کار با این گروه به دلیل کم تجربی، نگرانی از اجرا و گویندگی و تعداد بسیار افراد سخت تر بود و کم کم در مراحل مختلف افراد در حین شرکت در چالش های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان رادیو صبا چهارمین کتاب را گویندگی کردند

مخاطبان رادیو صبا چهارمین کتاب را گویندگی کردند