مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-10حوادث

شناسایی چند مظنون آتش سوزی بقاع متبرکه دهلران


دادستان ایلام با بیان اینکه اقدامات ویژه برای شناسایی عامل یا عاملین آتش سوزی بقاع متبرکه دهلران آغاز شده است، گفت: در این راستا چند مظنون شناسایی شده اند.

- عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص هتک حرمت اخیر به بقاع متبرکه سید یوسف(ع) و سید حبیب(ع) شهرستان دهلران گفت: تحقیقات به صورت جدی برای شناسایی عامل یا عاملین این واقعه تلخ آغاز شده است و در این راستا چند مظنون در رابطه با این قدام مدبوحانه شناسایی شده اند.

  وی با اشاره به اینکه در این خصوص چند نفر مظنون شناسایی شده و پیگیری و رصد آنان در حال انجام است، گفت: این عمل وقیحانه بوده و توهین آشکار به باورهای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و قطعا بی پاسخ نخواهد ماند.

دادستان ایلام ادامه داد: با وجود مردم انقلابی و همیشه در صحنه و با توجه به اینکه این عمل غیر اخلاقی و دینی مورد اعلام انزجار آحاد مردم قرار گرفته، نقشه شوم دشمنان این آب و خاک در کم رنگ کردن باورهای دینی و مذهبی آنان نقش بر آب شده است.

بخشنده خاطرنشان کرد: بی حرمتی و توهین به مقدسات و باورهای دینی مردم جرمی آشکار و نابخشودنی است.

دادستان ایلام در پایان گفت: دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی استان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا عاملین این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی چند مظنون آتش سوزی بقاع متبرکه دهلران

شناسایی چند مظنون آتش سوزی بقاع متبرکه دهلران