مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-14اقتصادي

اختصاص 670 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی تیران و کرون


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون گفت: 670 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب طرح های سفر رییس جمهور به واحدهای تولیدی و اقتصادی این شهرستان اختصاص یافت.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون گفت: 670 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب طرح های سفر رییس جمهور به واحدهای تولیدی و اقتصادی این شهرستان اختصاص یافت.

امین طلبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی تیران و کرون اظهار کرد: تأمین این نیاز به ایجاد فرصت های تولیدی و اقتصادی این شهرستان کمک خواهد کرد.

وی افزود: پرونده متقاضیان تسهیلات بانکی در ستاد تسهیل شهرستانی بررسی و به بانک های عامل معرفی می شوند و در سطح شهرستانی و استانی به آنان کمک می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی این شهرستان ظرفیت بالای تولید داشته و نیازمند تسهیلات بیشتر هستند، تصریح کرد: در سفر رییس جمهور به استان اصفهان پرونده 20 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی بررسی شد و 670 میلیارد ریال تسهیلات به مجموع آن اختصاص یافت.

به گفته وی، 570 میلیارد ریال این تسهیلات به صورت سرمایه در گردش توزیع خواهد شد و 100 میلیارد ریال آن به عنوان سرمایه ثابت است که متقاضیان از بانک ها دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 670 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی تیران و کرون

اختصاص 670 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی تیران و کرون