مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-29اقتصادي

نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک برگزار می شود


نخستین رویداد ملی «ایده بازار مادر، نوزاد و کودک» در راستای حمایت از کسب و کارهای فناورانه، دانش بنیان و نوپا و تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» تیر ماه 1402 برگزار می شود.

- نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک در راستای حمایت از کسب و کارهای فناورانه، دانش بنیان و نوپا و تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تیر ماه 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حمیدرضا بنفشه سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک با مشارکت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گفته سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، از اهداف اصلی این رویداد شناسایی، معرفی و تجاری سازی محصولات یا خدمات فناورانه در حوزه بهداشت، درمان، تغذیه و آموزش ویژه مادر، نوزاد و کودک است.

این رویداد ملی در چهار بخش اصلی جذب و شناسایی طرح های فناورانه جهت تجاری سازی ، معرفی توانمندی ها و کسب و کارهای حوزه مادر، نوزاد و کودک ، دوره های توانمندسازی برای فناوران و شرکت های دانش بنیان ، گفتمان انتقال تجربه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک برگزار می شود

نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک برگزار می شود