مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-19سياسي

پیشگیری از اعتیاد اقناع نخبگانی و اجماع همگانی می طلبد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد اقناع نخبگانی و اجماع همگانی می طلبد گفت: در حوزه نرم افزاری برای مدیریت افکار عمومی و مردمی سازی مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت پنجم تیر سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر بر بازنگری در اقدامات حوزه های مختلف از جمله، پیشگیری، آموزش و رسانه تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید در روش ها بازنگری صورت گیرد تا بتوانیم روش ها را متناسب با نیاز بروز تعریف و با حداقل هزینه پدیده شوم اعتیاد را در حوزه مقابله، پیشگیری، درمان و کاهش مدیریت کنیم.

این مسئول افزود: سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر هزینه های زیادی پرداخت کرده که برخی جبران ناپذیر هستند، ما در این عرصه شهدا و جانبازان زیادی تقدیم کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر با هیچکس مماشات نداریم، ادامه داد: آسیب دیدگان پدیده شوم اعتیاد اعم از زن و مرد، کودک و نوجوان و دختر و پسر هستند؛ در این عرصه با 2 کشور تولید کننده مواد مخدر روبرو هستیم که افغانستان بزرگترین تولید کننده تریاک در دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از اعتیاد اقناع نخبگانی و اجماع همگانی می طلبد

پیشگیری از اعتیاد اقناع نخبگانی و اجماع همگانی می طلبد