مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-19اجتماعي

مهارت آموزی مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: مهارت آموزی مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

- طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: دانش آموزان متوسطه پسرانه کار دانش خاص نوآوران شهرستان سنندج در دومین نمایشگاه خوداتکایی مدارس استان در رشته مصنوعات چوبی و ویترای حائز رتبه برتر شدند.

محمدی با بیان اینکه در دو غرفه این نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان با نیاز ویژه شهرستان سنندج به نمایش گذاشته شد، مهارت آموزی را از بهترین کارها برای دستیابی به اشتغال مطمئن دانست و اظهار کرد: در این نمایشگاه دانش آموزان آثار و دست سازه های خود را در زمینه های مختلف هنری و فنی به نمایش گذاشته اند.

وی هدف از حضور دانش آموزان مراکز متوسطه استثنایی در این نمایشگاه  را ارتقای اعتماد به نفس و ایجاد پیوند میان دانش آموزان با نیازهای ویژه و عادی عنوان کرد و افزود: این دانش آموزان دارای توانمندی های زیادی هستند که با فراهم شدن امکانات و بستر مناسب می توانند بر محدودیت های خود غلبه کنند.

خودباوری و خوداتکایی از محوری ترین اصول تربیتی دانش آموزان است رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان گفت: خودباوری و خوداتکایی از محوری ترین اصول تربیتی دانش آموزان است که باید در آموزش و تربیت دانش آموزان مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

مهارت آموزی مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است