مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-03اقتصادي

سرقت تجهیزات ایمنی در راه ها سبب بروز حوادث جبران ناپذیر می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: سرقت علائم و تجهیزات ایمنی در سطح راه ها ایمنی کاربران جاده ای را به حداقل رسانده و سبب بروز حوادث جبران ناپذیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی نیک فهم امروز شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: سال گذشته به منظور تأمین امنیت جاده ها 807 میلیارد ریال برای ایمنی و حریم راه های استان هزینه شد.

وی افزود: با این اعتبار اقداماتی از قبیل اجرای حفاظ ایمنی، نصب نیوجرسی و گاردریل به طول 13 کیلومتر در محور امامزاده هاشم، انزلی و سیاهکل دیلمان، اجرای روشنایی در سطح 37 کیلومتر راه های استان، تهیه و نصب 1250 علائم اخطاری، انتظامی، مسیر نماها همچنین تعمیر و مرمت گاردریل ها به طول 18 کیلومتر صورت گرفت.

نیک فهم ادامه داد: تعمیر و نگهداری روشنایی در 217 کیلومتر راه های استان، نگهداری 2400 چراغ چشمک زن، نگهداری، تکمیل و اجرای 11 دستگاه تأسیسات تونل به عنوان بخش دیگری از کارهای انجام شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بوده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات به منظور تأمین امنیت و کمک به تردد آسان و ایمن مردم در راه های گیلان انجام شده و به سرقت رفتن علائم و تجهیزات روشنایی یکی از عوامل بسیار خطرساز در راه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت تجهیزات ایمنی در راه ها سبب بروز حوادث جبران ناپذیر می شود

سرقت تجهیزات ایمنی در راه ها سبب بروز حوادث جبران ناپذیر می شود