مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-10سياسي

صدور ضرب الاجل برای اخذ سند مالکیت


اردبیل_رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیران استانی تا پایان سال جاری فرصت اخذ سند مالکیت برای اراضی متعلق به دستگاه متبوع را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر شنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از مسئولیت های مهم مدیران، حفاظت و نگهداری از اموال عمومی و بیت المال است، اظهار کرد: مدیران استانی تا پایان سال جاری فرصت دارند تا هرچه سریع تر نسبت به اخذ سند مالکیت، متعلق به دستگاه متبوع خود اقدام کنند.

وی به ضرورت بهره مندی مضاعف از فن آوری های نوین و فضای مجازی در مقابله با تهدیدات فرهنگی اشاره کرد و گفت: نقش اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی در تقویت و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در جامعه و در خصوص تحقق اهداف متعالی انقلاب در مباحث فرهنگی بسیار ارزشمند است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: بی شک قبول مسئولیت در این حیطه بسیار خطیر و ارزشمند است و باید همه توان و ظرفیت برای تحقق اهداف پیش بینی شده نظام انجام شود.

حجت الاسلام کثیرلو با اشاره به پیچیدگی جوامع امروزی و گسترش افسار گسیخته شبکه های اجتماعی افزود: متأسفانه حجم بیشتری از این مطالب بیشتر از سوی دشمنان نظام سرمایه گذاری شده و جامعه اسلامی به ویژه میهن اسلامی ایران را نشانه گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ضرب الاجل برای اخذ سند مالکیت

صدور ضرب الاجل برای اخذ سند مالکیت